vrijdag 10 september 2010

Verdekke zo goe...

Dennis en ik zijn gisteren in ons eigen dorpje naar '500 Days of Summer' gaan kijken. Man man, wat heb ik daarvan genoten! Ik hou van de kleur van de film, van het timbre, van de liedjes, van de gevatte gesprekken, van de vintage kleedjes van Summer en van hoe ze zingt "To die by your side is such a heavenly way of dying". En weet je wat: Dennis vond de film ook prachtig! Misschien omdat hij stiekem een beetje verliefd is op Summer ;-), maar ik denk eigenlijk vooral ook omdat de film zo goed was.
Daarna zijn we nog samen een pintje in ons dorpscafé gaan drinken: een hele gezellige afsluiter van de avond waar ik nu eens nét behoefte aan had: Knus, dicht bij huis, met mijn lieve man.

Vanavond trek ik de koekestad in met Frea en dat is dan weer de avond waar ik vandaag nét behoefte aan heb: gezellig, kletsen tot we erbij neervallen, 100% girlie-girlie ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten