maandag 13 september 2010

Go girlies!!

Ik heb een opvallende overeenkomst gevonden bij mijn redelijk-recentelijk-opnieuw-single vriendinetjes: ze hebben het allemaal erg moeilijk met nieuwe (potentiële) relaties. Alles wordt op voorhand zo tot op het bot geanalyseerd en platgerationaliseerd, dat het spontane een beetje zoek raakt. "Makkelijk praten vanuit je comfort-zone", hoor ik je dan zeggen, maar soms heb je als buitenstaander ook wel goeie inzichten. Ik begrijp dat een gebroken hart geneigd is om zich enkel nog met 3 dikke lagen bubble-wrap te verplaatsen. Maar je MOET je gewoon openstellen, wil je van binnenuit opnieuw verwarmd kunnen worden.
En als je dan je wat zenuwachtig bent voor een nieuwe date, of als je een date zelfs niet ziet zitten 'omdat het toch allemaal wel niks zal worden', weet dan dat ik op dat moment een klein beetje gezond jaloers op jou ben! Want geef nu toe: wat is er heerlijker dan jezelf voor de spiegel zetten, je mooiste jurk uitkiezen, een extra laagje fond de teint smeren en je op en tot vrouw voelen terwijl je 'I say a little prayer' meebrult?!? Je mag dan wel niet weten wat de avond gaat brengen, maar het is net die onwetendheid die het allemaal zo heerlijk spannend maakt!
So put on your best dress sweeties, geef je zelfvertrouwen die welverdiende boost en geniet met volle teugen, want jullie zijn één voor één om op te eten ;-) xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten