dinsdag 28 september 2010

Tandje bijsteken!

Ik ben gisteren mijn zelfstandig-bijberoep-contract gaan ondertekenen bij de Frut en kreeg meteen al een opdracht mee: "Geef ons tegen morgenochtend 2 mogelijkse artikel-onderwerpen door". Die 'onderwerpen' zijn ondertussen 'geselecteerde artikels' geworden en ipv 2 kan ik er gelijk 3 gaan schrijven. "Tegen vrijdag ten laatste graag. Mét foto en al." Man oh man!
En zo komt het dat ik vanavond om half 7 een telefonisch interview heb met de burgemeester van Lint en morgen samen met een fotograaf naar 't park van Lint trek om stand-up comedian Bart Cannaerts te fotograferen. Ik vind het HEERLIJK, echt waar.  Maar een strakke planning zal toch aan de orde zijn vrees ik, wil ik alles steeds mooi in m'n vrije woensdag gepramd krijgen!
Dus, als u binnenkort de GVA openslaat en de initialen KDWe onder een regio-artikel ziet staan, weet dan dat dat artikel er niet 'vanzelf' is ingevlogen ;-))

2 opmerkingen:

  1. SUPER !!! goe van u!!! ge moogt fier zijn! SUCCES meid!! En als ge ne keer een artikeltje over De Pretmeloen wilt maken... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan moet de Pretmeloen dringend eens een activiteitje in Lint opzetten he ;-)
    Nee serieus, als je eens iets opvallends gaat doen wat nog niet direct gedaan is, moet je 't laten weten. Dan geef ik het door en als ze vinden dat het news-worthy is sturen ze zeker iemand langs!
    x

    BeantwoordenVerwijderen