vrijdag 24 september 2010

Ik voel het...

Het wordt een weekend vol 'uitkijken naar', waardoor mijn humeur weer helemaal PRIMA is vandaag! Er zullen byzonder grellige dingen moeten gebeuren, wil daar verandering in komen!
WANT:
Nika en ik rijden straks met de trein de stad in en gaan samen K3-kijken (mijn dochter is stiekem mijn favoriete dating partner).
Daarna gaan Dennis en ik op uitnodiging van 2 lieve vrienden naar dansende vampieren kijken (met food en drinks en al jom).
Morgen gezellig potje koken en glaasje drinken bij ons thuis, samen met Nathalie en Ellen & mannen & kids.
En zondag gaan we met ons 3tjes onze zwembroeken verslijten op de afrijzers van Bruparc (alvast eens oefenen voor binnen een goeie week ;-)).
Geef toe, daar kan je toch alleen maar brede grijnzen van kweken he?
Laat het weer maar effe voor wat het is; ook zonder zon kan het stralend zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten