donderdag 2 september 2010

Fier!

Er zijn een aantal mensen die de laatste tijd goed bezig zijn.
Ik geef ze graag een plaatsje op mijn eigenste eretribune.
Ik ben:

- Fier op Inge, alias 'De Druif', die na 22 uur zwoegen vandaag het leven heeft geschonken aan 'Julian'.
- Fier op Inge, alias 'De Druif', omdat ze de mooiste naam ever voor haar zoontje heeft gekozen.
- Fier op Charlotte, die niet alleen een nieuwe job heeft, maar ook nog eens een nieuw bijberoep - go darling!!!!!!!
- Fier op m'n zusje, die gaat trouwen! (en die er zo voor heeft gezorgd dat ik eindelijk eens - mét reden - schandalig veel geld aan een prachtige jurk kan uitgeven)
- Fier op m'n schoonzus die na 1 jaar thuis opnieuw is beginnen te werken (in Brussel dan nog wel!) en erin slaagt dat te combineren met het grootbrengen van 3 kinderen - you rock Susana!
- Fier op Rédha die het hele huishouden met 2 kids in z'n eentje trekt terwijl onze vriendin Ariane heel erg haar best doet om weer de oude te worden.
- Fier op Ariane omdat ze heel erg haar best doet om weer de oude te worden - hang in there maatje...
- Fier op mijn klasvriendinnetjes die, ondanks hun eigen bekommernissen en drukte, zo'n goeie vriendinnen voor Ariane zijn.
- Fier op mijn kleine prinses, die zich nu al 2 dagen op rij flink heeft gehouden (mijn god wat leek ze plots weer klein toen ze daar stilletjes in 't rijtje stond, hoofdje beetje schuin naar beneden, zich flink houdend maar duidelijk helemaal 't noorden kwijt in die nieuwe school, met die nieuwe juf en al die nieuwe kinderen, pfffffffffff!)
- En tenslotte, toch ook een klein beetje fier op mezelf omdat ik bij het zien van die hele begankenis geen traantje heb gelost ;-)

Ik ben fier op jullie allemaal. Jullie mogen dat zelf dus ook best zijn!

1 opmerking:

  1. dit is een mooie, de rest ook maar af en toe is er eentje tussen en die gaat recht naar mijn hart en doet daar iets...

    en jij, jij mag terecht fier zijn op je heerlijke schrijfsels!

    liefs,
    e!

    BeantwoordenVerwijderen