maandag 31 oktober 2011

Zo van die herfstdagen

Ik hoop dat iedereen die steen en been gezaagd heeft over de uitblijvende zomer, wat positieve energie heeft overgehouden om deze dagen te bestoefen. Want in all honesty: hoe zalig is dit eigenlijk???
Onze werkmannen hebben volgens mij zelfs koereursarmen (zo van het soort bruin onderaan en wit bovenaan) gekweekt ondertussen! En dat werken best ook leuk kan zijn, bewijzen deze fotootjes:


Gisterenavond zijn we met de buren en de kinderen op Halloweenwandeling geweest, georganiseerd door Nika's school. De kinderen waren helemaal in hun nopjes en de grote mensen zeker niet minder! Wat een werk moet daar niet zijn ingekropen: Een hele wandeling in het pikkendonker, gevuld met verschiet-maneuvers, suikerspintraktaties, spinnenverhalen in de maisvelden... - on-ge-loof-lijk! Mijn heksenhoed af voor al die goeie zielen die zich geheel vrijwillig hebben ingezet om het groot en klein naar hun zin te maken. Ik heb juffen gezien die nog maar net aan hun welverdiende vakantie waren begonnen en alweer paraat stonden om te helpen. Ik zag mama's die misschien wel liever naast ons hadden staan luisteren met hun eigen kinderen in plaats van te vertellen voor die van iemand anders. Maar dat werd allemaal aan de kant gezet voor 't grotere doel. Heel mooi om te zien, die kracht van vereende inzet. Onze kinderen hebben hen ervoor bedankt op de meest dankbare manier: met hun allerbreedste glimlach:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten