dinsdag 2 november 2010

Stillekes

't Is stillekes op m'n werk. M'n baas is een weekje weg en mijn collegaatje zit 3 weken in Mexico (de sloor...).
Langs de ene kant is dat goed. Want dan kan ik eens doorwerken. En die prospectiecalls, waarvan ik bij de gedachte alleen al braak, kan ik dan op z'n minst ongehoord en ongestoord doen.
Maar 'k word er ook wel wat weemoedig van. Ik zou namelijk echt heel graag thuis zijn nu met mijn kleine engel. En toen ik haar gisterenavond een kusje op haar voorhoofd gaf, in oma's bed, leek het wel of ik haar voor een week moest gaan missen... Gelukkig telt deze werkweek maar 3 dagen voor mij en zal 't weer weekend zijn voor ik het goed en wel besef.
Dus kom op Kim: verstand op nul en bellen alsof je nog 20, groen en aan je eerste job bent, en voor je 't weet slaat de klok half 6 (slaan klokken überhaupt op 't half uur?) en rijd je je vrije dag al tegemoet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten