dinsdag 23 november 2010

Volle gaas!

Ik ben helemaal totally 200 percentally in full drive!!
Ik rond af en zwier weg dat het geen naam heeft. En tegelijkertijd schrijf ik het ene artikel na het andere.
Ongelooflijk toch hoe ik 2 dagen geleden m'n tenen nog maar eens over mekaar aan 't wrijven was van ambetantigheid, omdat ik zoveel moest doen en niet meer aan schrijven toe kwam, en ze nu de gazet een volledige katern dikker moeten maken, om al wat ik in hun bak draai gepubliceerd te krijgen! ;-)
I looooove that feeling, echt waar. Er stroomt liters adrenaline door mijn lijf (of zijn het eigenlijk gewoon die 3 witte wijnen die ik tijdens mijn lunch vlotjes achterover heb geslagen?) en ik kan wel 10 hele werelden aan.
't Gaat weer komen, dat in-z'n-plooi-vallen-gevoel.
Ik voel het. Ik VOEL het!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten