donderdag 4 november 2010

Gemis

Ik mis m'n dochter. 't Heeft gene naam.
Hoe lang sinds ik haar nog zag? 24 uur op de kop.
Klinkt waanzinnig belachelijk, daar ben ik me ten volle bewust van. 't Is echter geen gram gelogen...
Dennis en ik besloten gisteren nog eens naar de sauna te gaan. Net geen jaar na de datum waarop ik de bon cadeau kreeg van hem ;-)
UiterAArd heb ik daar gewéldig van genoten (een lymfedrainage van de rug is echt een aanrader!).
En uiterAArd was het reuzefijn om nog eens onder ons 2tjes op stap te zijn.
Maar helAAs gaat dat wel ten koste van Nika-tijd.
Straks ga ik recht na 't werk eten met de bomma en vervolgens mijn nek weer laten rechtkraken. En morgenavond gaan Dennis  en ik naar Bart Peeters. Dus weer 2 avonden dat ik haar niet ga zien.
I know, dat heb je allemaal - min of meer - zelf in de hand. Maar quality time met de ene, zorgt automatisch voor quality-loss met de andere. En eigenlijk wil ik op dat vlak niet hoeven te kiezen; ik wil het gewoon allemaal tegelijkertijd.
Ik hoop straks - tussen bomma en kraken in - nog even een glimp van haar lieve snoet te kunnen opvangen. Dan prop ik mezelf à la minute vol met haar schattigheid en geef ik haar tegelijkertijd alle mama-liefde die ik in m'n hart heb zitten. En met dat infuus moet ik het dan weer even stellen tot morgenavond...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten