zondag 31 oktober 2010

Uitgeslapen

Ons huis ruikt naar gebak. Ik maakte vanmorgen een cake (recht uit het zakje ;-)) én een appeltaart. Het was Dennis' beurt om uit te slapen vandaag en eens ik over m'n 'Geef me nog 10 minuten asjebief' heen was, was ik blij dat ik vroeg op was. De bedrijvigheid die me overvalt na een uitgeslapen nacht is werkelijk miraculeus. Alles gaat dan zo vlot en met zoveel goesting! Zometeen maken we nog onze brief voor de Sint (het zou beslist handiger zijn om dat Bart-Smit-boekje meteen integraal op de brief te plakken, want Nika roept steevast "Dit wil ik!!!!!!!!" bij elke afbeelding die har vingertje passeert). En dan, als 't zonnetje ons gunstig gestemd is, een tochtje maken op m'n nieuwe fiets (gewéldige uitvinding, die ecocheques!)
En vanmiddag tenen we naar Herent, want we zijn uitgenodigd bij Ronny en Nathalie en hun 3 kinderen voor een gezellige middag / avond. Ik hoop eigenlijk stilletjes dat het tegen dan pijpestelen regent, waardoor we binnen moeten blijven en een Kolonistje of 85 gaan spelen. Zoals in the good old days. Daar heb ik nu eens gewéldig veel zin in!!
Ik voel me helemaal herfstvakantie. Ik ga gewoon heel even doen of ik volgende week niet moet gaan werken. In gedachten tel ik al heel even af naar de kerstvakantie. Dezelfde gezelligheid, maar dan in 10 dagen thuis gestoken... Joy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten