maandag 25 oktober 2010

Goe moe

Ja wadde. 't Was echt een goei weekend. Ik ben zaterdag nog eens tot 5u op de lappen geweest; teken dat het echt plezant was. 't Triestige van de zaak is dat ik er - gelijk een oud weufke - nog steeds van aan 't bekomen ben. Ik denk dat ik per uur dat ik te laat in m'n bed lig (en voor een oud weufke is 't om 12 uur al schoon geweest) tegenwoordig gemiddeld een dag nodig heb om te bekomen. Dat betekent dat ik er tegen donderdag terug door moet zijn. Nét op tijd om met een paar ex-collegaatjes af te spreken ;-))
Daarnaast heb ik dit weekend ook nog een telefonisch interviewtje afgenomen van Raf Van Brussel. Een lieve man, vond ik. Een toffe peer. Ik weet zeker dat ik een beetje ga blozen als ik hem ooit in Lint tegenkom. Ik hoop stilletjes dat ik hem ooit in Lint tegenkom...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten