vrijdag 22 oktober 2010

Warm weekend

't Wordt een fijn weekend. Dat staat vast. Eentje dat helemaal past bij het witloof-in-de-oven-gevoel dat ik begin deze week had. (ik heb woensdag dus ook effectief witloof in de oven gemaakt! ;-))
Vanavond gaan we met heel de familie bij mijn ouders eten. Een klassieker in de categorie gezelligheid: zo lang aperitieven dat onze honger al bijna over is en we ons in een waas naar de eettafel begeven. Vervolgens beetje bekomen door de magen te vullen, om dan over te gaan tot shift 2 en uiteindelijk na de nodige Franse chansons te hebben meegebruld 'goe gelaaien' naar huis te keren.
Morgen werken in de tuin, beetje artikeltjes schrijven en dan etentje met de vroegere buren bij 'Ons Tanti', die op papier geen tante is maar in de praktijk zeer zeker wel.
En dan breng ik als afsluiter nog even een nachtelijk bezoekje aan de verjaardagsdrink van mijn lieve vriendin Charlotte, die tegenwoordig 100 keer zo sterk is als 10 ikkes samen en die niet gewoon in m'n hart zit maar er helemaal mee vergroeid is. 
Kortom, net het weekend dat ik nodighad en waar ik hopelijk met volle teugen van ga genieten... Voor al m'n lieve lezertjes ook een berg gezelligheid gewenst... Kus! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten