maandag 14 juni 2010

Victory

Dennis en ik spelen af en toe samen tornooi. Niet meer zo vaak als vroeger. Niet meer zo vaak als ik zou willen. Apart tornooien en goed dagen afspreken lukt nog wel. Maar samen spelen betekent samen weg en opvang 's avonds in de week is nu eenmaal niet zo evident.
Maar vorige week zijn we nog eens samen aangetreden!
Ik speel het allerliefst met m'n eigen ventje. Want net zoals naast het plein, kennen we mekaar ook 't allerbeste op 't plein: als hij dat doet moet ik dit doen, als hij daar staat moet ik me hier zetten. Heerlijk zo op mekaar afgestemd zijn! Samen met je partner spelen vinden vele mensen ook best wel straf: "als wij dat zouden doen is het steevast ambras!" zeggen ze dan. Waarop wij antwoorden: "we komen beter overeen OP 't plein dan NAAST het plein!" ;-)

En... we hebben de finale gewonnen!
Nika was bij oma gaan logeren, dus konden we ook nog eens samen blijven plakken. Zelfs dát leek een eeuwigheid geleden.

Een heel fijn weekend, een hele gezellige zondagavond en een byzonder slaperige maandagochtend ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten