dinsdag 15 juni 2010

Nachtflarden

Mijn droom vannacht ging ongeveer zo:
Ik had examen van een vak dat ik niet kan benoemen en waarvoor ik duidelijk geen fluit gestudeerd had. Gelukkig zat ik - zoals in de goeie ouwe tijd - tussen Frea en Maaike, dus wat ik kon, schreef ik aan een rotvaart over. Alleen jammer dat Frea al na 10 minuten riep "KLAAR!" en haar blad afgaf...

Flits - volgende locatie: op bezoek bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. Byzonder knappe man, groot, donker, die de volgende dag ineens ook "mijn lief" was. Hoe wist ik dat? Omdat hij naast me kwam lopen op straat en we samen hand in hand verder gingen. Ik hoopte dat ik ál mijn vriendinnen tegenkwam; ik was klaar voor hun afgunstige blikken! Eerst bang dat ik maar een eendagsvlieg was (welke knappe donkerharige gynaecoloog valt nu op mij??!!), vroeg hij me de dag erna mijn telefoonnummer; "hoe kan ik je nu anders terugvinden??"). Nu was het dus officieel... ;-)

Flits - in een donker bos, alleen. Ik begin door de grond te zakken. Moeras. Ik probeer Dennis te bellen (toen kwam m'n moraal dan blijkbaar toch weer bovendrijven ;-)) maar besef dat ik hier zelf uit moet geraken; tegen dat hij hier is is het al lang te laat. De buggy -leeg- (oh ja ik heb ook nog een kind, al weet ik hier precies niet goed waar die nu weer gebleven is!) laat ik in het bos staan; die kom ik morgen wel halen. Ik loop zo hard ik kan (als een slak dus, want in m'n dromen geraak ik nooit vooruit) het bos uit, de straat op, naar...

Flits - Lint, 7.20u
Ik heb de volle twee 9-minuten-snoozen nodig om van m'n avontuur te bekomen.

Dream analysers, go and try this one! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten