woensdag 18 juli 2012

Countdown to paradise

Nu velen al met vakantie zijn, en de eerste foto's van terugkomers zelfs al op facebook beginnen te verschijnen, groeit mijn verlangen om op vakantie te vertrekken met de dag. Jullie denken wellicht "Aftellen?? Daluxebeestisjustterug!!" Maar ondanks dat heerlijke onverwachte snoepreisje, ben ik nu toch weer helemaal klaar voor vakantie hoor...
Vooral de gedachte aan de Zuid-Franse gezelligheid en het hunkeren naar warmte en zonnevitamienen maken me bijzonder ongeduldig.

Ik heb dus de eer maar vooral het plezier om jullie fotogewijs alvast even te laten proeven van de zaligheden die ons vanaf volgende week vrijdag gaan overvallen.
Gewoon, voor de gezelligheid ;-)


We beginnen met één nachtje aan Lac Ste Croix, omdat we pas vanaf zaterdag in ons huisje in Les Issambres terechtkunnen, maar wilden vermijden om samen met de rest van Europa richting Zuid-Frankrijk te rijden.




Le lendemain dus hup naar de Côte d'Azur (ik hoop dat de zee zal blinken van de warmte...) waar we gedurende 10 dagen samen met de familie een reuzetijd gaan doorbrengen. Ik las onlangs nog eens door de 'reisdetails' en bij het lezen van deze quote kon ik alleen maar breed lachen: "Svp 's nachts het hek goed dichtdoen omwille van wilde zwijnen die eventueel de grond omwoelen". Heerlijk, toch? ;-)




En tot slot 5 afgezonderde dagen onder ons drietjes in een 't-mocht-iet-kosten prachtig hotelletje in Diano Marina, Bloemenrivièra, Noord-Italië, het dorpje waar ik elke vakantie tussen m'n pakweg 8 en 21 jeugdige jaren heb doorgebracht. Vijf dage nzullen wellicht niet volstaan om alle nostalgie maximaal op te snuiven, maar elke heropgewekte herinnering zal een mooie zijn...

En... Feel what I feel?
Pretty geweldig, toch? ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten