dinsdag 3 juli 2012

Oh happy days...

Wat hou ik van de zomertijd....
En hoewel de maand juli geen verlofdagen met zich meebrengt, ben ik net als mijn dochter al helemaal in vakantiestemming! Want ook al gaat de wekker 's morgens op het normale uur af: je blijft gewoon heerlijk tot 's nachts cava drinken bij de buren op 't terras. Het geeft niet dat de zonnestralen overdag 'verloren gaan' terwijl je aan 't werk bent, want met wat geluk zijn er nog wat over op 't uur dat je de deur achter je dichtslaat. Rosétje na 't werk, dromen van vakantie, uitkijken naar de weekends aan zee, zonder jas op een terras... Ik geniet met volle teugen.
Misschien moet de zon voor velen toch nog wat harder haar best doen om het zomergevoel op te wekken, ik daarentegen vind dit weertje helemaal prima. Voor mij hoeven er geen gebakken kraaien uit bomen te vallen. Een gezellige graad of 22 kan mij al helemaal blij maken!

Dus ik werk gewoon door, droom af en toe eens weg bij de gedachte aan onze 'grote vakantie' en kijk uit naar een avondje quality-time met manlief die me meeneemt naar een verrassingslokatie, waar ik hopelijk op een terrasje wordt opgewacht door een heerlijk frisse gin-tonic...
Oh happy days... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten