donderdag 23 februari 2012

Terribly cosy

In tijden waarin het niet altijd even fijn vertoeven is op kantoor, maak ik er in mijn me-time graag een reuzegezellige boel van. De dagen waarop ik thuis ben, geniet ik met volle teugen en cocoon ik aan een niet-bij-te-houden tempo. Sfeerlichtjes aan, kaarsjes aan, boekje lezen in bed met soezende dochter naast me. Daarnaast heb ik ook een oude hobby van me met een seut-gehalte van hier tot in Tokio bovengehaald: de salontafel is sinds maandagavond namelijk volledig ingepalmd door een puzzle (EEN PUZZLE!!) van maar liefst 1500 stukjes. Vreselijk verslavend en oer-gezellig!! ;-)
Al die cosiness op een stokje maakt dat het 's morgens letterlijk fysiek pijn doet als ik mijn warm nest moet verlaten. Maar dan is er het goeie nieuws dat vandaag alweer mijn laatste werkdag van de week is en dat er een heel fijn en goedgevuld weekend op me staat te wachten: Morgen Eftelingen met lieve vrienden en 's avonds proberen ongeïnviteerd op The Voice binnen te geraken (gezien ze letterlijk achter mijn hoek filmen, is een poging niet zó'n grote moeite ;-)). Zaterdag hobbybeursje bezoeken met mama en Nika, 's avonds beentjes onder de tafel bij mijn vriendinnetje. En zondag... zondag komt mijn maatje terug. Dus zondag wordt sowieso een GOEIE dag.
Enjoy lieverds, want dat ga ik ook doen! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten