woensdag 8 februari 2012

Warme oproep

Lieve lezers,
Ik zou mijn schrijfhoekje voor één keertje graag eens willen inzetten voor een ander doel dan 'van me afschrijven wat me bezighoudt'.
Zoals jullie wellicht weten heb ik begin vorige week vernomen dat ik om financiële redenen op zoek moet naar een nieuwe uitdaging. Zekerheidsmens als ik ben, ben ik er meteen ingevlogen en de eerste sessie brieven zijn de deur uit, in de hoop ergens enthousiast onthaald te worden. De kans is echter ook reëel dat ze heel hard verloren aan 't lopen zijn in de stapels andere C.V.'s...

Dus vandaar mijn warme oproep:
Mocht je toevallig nu net op zoek zijn naar een nieuwe collega, of je collega is op zoek naar een nieuwe collega, willen jullie dan eens aan mij denken?

Ik probeer in een paar puntjes alvast wat richtlijnen samen te vatten:
- het mág marketing / communicatie zijn, maar kan bijvoorbeeld ook in de commerciële richting zijn. Om maar wat te noemen. Ik sta open voor vernieuwing! ;-)
- het woord 'manager' hoeft niet persé in de functietitel voor te komen
- ik ben fan van de provincie Antwerpen, maar kan eventueel nog leven met Vlaams-Brabant, maar dan mag het wel héél 'Vlaams' zijn ;-)
- sector: van ondergeschikt belang
- fijne sfeer, tof team, enthousiaste collega's: cruciaal
- en tot slot mag het voor de verandering eens een bedrijf zijn dat niet van plan is het komende jaar te besparen (op mij bijvoorbeeld ;-))

Spread the word lieve lezers, want één referentie werkt beter dan 100 straffe sollicitatiebrieven...
Reacties liefst niet op FB of in mijn blog; graag naar kim.de.weirt@telenet.be

Ik ben jullie op voorhand alvast heel erg dankbaar...
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten