zaterdag 11 februari 2012

Brief aan mijn vriendin

Lieve vriendin van me,

Ik schrijf, en jij geniet.
Het geluk dat daarnet uit je stem klonk in je vluchtige "Alles-is-hier-echt-zalig!!"-telefoontje, was van een intensheid die ik al lang niet meer in je stem gehoord had.
Ik kan niet anders dan vrolijk bevestigend knikken, wanneer je me probeert te overtuigen dat  "love at first sight" echt wel bestaat.
Ik kan niet anders dan je geloven wanneer je me voorzichtig toevertrouwt dat je denkt je true soulmate te hebben gevonden.
Dus geniet ik voor je mee. En ben ik voorzichtig verrukt omdat je opnieuw straalt.
Als voorgangers niet beseften wat een prachtige vrouw ze lieten gaan, werd het ook maar eens hoogtijd dat een naïeve nieuwkomer uit zijn sokken werd geblazen door je warmte en je stralende lach en ze wél ten volle wist te appreciëren.
Een hart met de grootte van het jouwe, verdient het om terugbemind te worden.
Dus glow big time hone. You soooo much earned it!
Ik duim in tussentijd dat mijn gezonde jaloersheid nog een eeuwigheid mag duren...

Liefs,
je vriendin
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten