zaterdag 7 augustus 2010

Heel bewust

Gisteren is m'n vriendin Valérie getrouwd. Alles was van A tot Z zelf gekozen en geregeld. Van de zelfgebakken cupcakes voor de kindjes aan 't gemeentehuis tot het zelf in mekaar getimmerde prieeltje voor de huwelijksgeloften in de kasteeltuin. Mooi als 2 mensen zo bewust voor mekaar kiezen en alles op hun eigen(zinnige) manier doen. De 2 dochters van Valérie waren bruidsmeisjes en straalden de hele dag; 't was echt prachtig om te zien!
Zelf ben ik getrouwd toen ik 25 jaar was. Ik heb uiteraard van het eerste tot het laatste uur genoten die dag, maar na gisteren denk ik dat het heerlijk moet zijn om op dit moment in je leven te trouwen. Ik heb het gevoel dat ik de laatste jaren al veel vaker en veel bewuster voor Dennis heb gekozen dan toen, die 18de mei in 2002. Bovendien sta ik ook veel steviger in 't leven ondertussen. Ik ben blij met de persoon die ik geworden ben en weet wat ik wil in het leven. Het moet ook prachtig zijn om je kleine oogappel die hele dag vlakbij je te hebben...
Dennis voelt het anders aan. Hij hield net van die jonge naïviteit en de spanning die errond hing. Ieder zijn gedacht uiteraard. Gelijkgestemd zullen we wellicht nooit zijn. Gelukkig getrouwd daarentegen wel ;-)

Lieve Valérie, ik ben oprecht vereerd dat we alles vanop de eerste rij mee mochten beleven met jullie. Jullie feest was PRACHTIG! Het mooiste huwelijk dat ik ooit heb bijgewoond. We hebben genoten!
Nu is het jullie beurt om te genieten. Zorg goed voor mekaar...
Kus

1 opmerking:

  1. he kimmie, ik vond het super dat jullie er waren! en bedankt vr deze lieve woorden! wij genieten nog steeds na... x

    BeantwoordenVerwijderen