woensdag 18 januari 2012

Mijn Geert Van Rampelberg...

Een niet mals aantal van mijn vriendinnen lijdt aan een zware Geert-Van-Rampelberg-manie. En weet je wat? Ik meen helemaal door te hebben wat maakt dat deze man niet geheel toevallig zoveel fans heeft.
Het is volgens mij zijn heerlijke im-perfectie die hem zo helemaal perfect maakt. Net doordát hij zo'n beetje chubby en ongeschoren is, vallen de vrouwen als bosjes voor hem. "Want zeg nu eerlijk: als hij zelf niet Mr 6-pack is, gaat hij toch ook niet van zijn vriendin verlangen dat haar gat in maat 34 past en dat ze strak en gladgestreken op very high heels naast hem paradeert, toch?!" Ik begrijp jullie helemaal hoor, ladies. Ik heb me namelijk 14 jaar geleden zelf zo'n Van Rampelbergje aangeschaft! ;-)
We waren gisteren overwacht kinderloos en zijn à l'improviste een hapje gaan eten in een nieuw Italiaans restaurantje vlak bij ons. Het was echt een reuze-gezellige avond. We zijn voor de verandering eens niet beginnen kibbelen na een half uur 'omdat het er nooit van komt om eens door te praten tot je over mekaar aan tafel op restaurant zit'. Neen, zalig gekletst en genoten van 't lekkere eten. En toen mijn man opstond van tafel voor een pitstop en ik mijn blik liet glijden over zijn voetballersbillen, zijn brede schouders en zijn steeds-dunner-wordende haarkruin, verscheen er een plots glimlach op mijn lippen en dacht ik bij mezelf:
"Wat ben ik toch ZOT van die GVR van mij!" ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten