dinsdag 7 juni 2011

Erover

't Is weer zo ver. Het is er de laatste weken LOS over geweest. We zijn van date naar date gesjeesd, van het ene feestje in het andere gerold, van opkuis naar opkuis gegaan. Het is al maandenlang zoeken naar het kleinste gat in de agenda als ik nog eens met iemand wil afspreken en er gebeurt haast niets meer spontaan. Luxeprobleem - I know. Maar soms sta je er ook zo machteloos tegenover. Mei en juni zijn altijd drukke maanden en het is dus met andere woorden een jaarlijks wederkerend fenomeen. Maar dat neemt niet weg dat ik er toch weer effe stevig het balen van heb...
Ik kijk nu al uit naar juli, waar onze enige 'verplichting' gedurende een hele maand elk weekend naar zee rijden is ;-)
Het ergste vind ik eigenlijk nog dat het in die drukke periode zelfs zoeken naar mekaar is. We lopen onszelf letterlijk voorbij, Dennis en ik, en houden mekaar via mail (via mail!!) op de hoogte van onze plannen en afspraken. We zijn nog nét niet aan het Doodlen geslagen...
Ik weet alvast wat ik vanavond ga doen terwijl Dennis gaan tornooien is (hup weer een gaatje opgevuld ;-)): ik kruip op 20u met Nika's portable DVDplayer in mijn bed en ga 3 uur lang 'Le cose que restano' kijken. Je weet wel, die film die bij De Morgen zat. Van de makers van 'La meglio gioventú'. Deel één zit al achter de kiezen en de honger naar de rest is beregroot! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten