dinsdag 24 mei 2011

A perfect match...

't Is goed geweest. Heerlijk is misschien juister!
't Beste nieuws was wellicht nog dat alle f**ng websites die ik bezocht heb en die allemaal hetzelfde k**-weer voorspelden, allemaal één voor één FOUT zaten! We hebben geen druppel regel gezien; 't zonnetje was onze beste vriend.
Daarnaast heeft het kleine Menorca ons elk uur opnieuw verrast. Met haar prachtige baaien, azuurblauwe zee, cosy jachthaventjes en juwelen van oude stadjes. Voor elke hoek staken we onze nek al uit om hoognieuwsgierig uit te reiken naar wat er nu weer achter zou schuilen. Het heeft werkelijk al onze verwachtingen overtroffen...  

Nathalie en ik hadden ook best wel wat quality time in te halen. En dat hebben we met overvloed gedaan. Als 2 handen op één buik besloten we te gaan fietsen, een auto te huren, te shoppen tot onze kaarten "auw" riepen, een marktje te doen, het avondeten eens over te slaan,... We match really well, vacationwise ;-)
Ik heb ook het prachtige boek 'De eerste dag' van David Nichols uitgelezen (en geweend, heel hard geweend, zoals voorspeld), en ik ben 4/5de ver in 'Het Diner' van Herman Koch - beklijvend vanaf blad één. Nog een goeie reden om met regelmaat op vakantie te gaan: eindelijk eens meer dan één blad per dag kunnen lezen...
Om dus maar te zeggen dat het op alle vlakken deugd heeft gedaan.
Al zou ik geld geven voor een zeteltje op een vliegtuig dat uitgerust is met niet-ziek-makende-airco...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten