maandag 9 mei 2011

Hoe Marrakech Menorca werd

Ik dacht dat ik een fleuris kreeg toen ik een kleine 2 weken geleden hoorde dat één of andere idioot zichzelf had opgeblazen op zowat het meest toeristische terrasje van heel Marrakech. "Daar gáát ons tripje!" dacht ik desperado-gewijs...
Ik ben 2 jaar geleden in Marrakech geweest en moet zeggen dat ik er zonder aanslag al mijn 2 armen tegelijk rond mijn sjakosh heb geslagen de eerste dag. Slapen achter de hoek van 'Café explosé' zag ik dus nog niet bijna zitten. Ik denk dat ik achter elk 'kapke' een opblazer zou gaan zoeken, dus niet bepaald de relax-trip die ik in gedachten had...
"Effe Neckermann bellen", dacht ik bij mezelf, na eerst een vlugge check bij reisbuddy Nathalie: "City of Krent-in-zon-bestemming?", waarop ze na 1 nano-seconde antwoordde: "Doe maar krent-in-zon!"
"Geen probleem om de bestemming te wijzigen", zei de vriendelijke Neckermann-man (hoe geweldig is dat eigenlijk??!!).
Tussen 't lijstje van alternatieven leek Menorca me op en top krent-in-zon en vooral ook heel erg 'Europees'; niet onbelangrijk bij 't vastleggen van je reisbestemming tegenwoordig! Bovendien waren de foto's die ik er in een eerste glimp van opving, allemaal even mooi.
We gaan volgende week dus 4 dagen heerlijk niks doen, op één van deze prachtige stranden.
"Meer dan ok!" dacht ik zo bij mezelf...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten