dinsdag 17 mei 2011

Storm voor de stilte

't Is effe triestig geweest aan 't blogfront, I know. Maar er wás wel degelijk een reden: ik ben de laatste hand aan het leggen aan de nieuwe site van The Foodmaker en ik kan je op een briefje geven dat ik héél opgelucht zal zijn als dat kind er volgende week eindelijk is uitgeperst! Om diezelfde reden beleef ik hier vandaag ook echt zo'n typische helemaal-volgestouwde-laatste-uren-voor-verlof-dag achter mijn pc. Ik werk één voor één alle to-do-lijstjes weg, in de hoop straks een propere desk achter te laten en zonder schuldgevoel m'n valies te kunnen gaan pakken.
Morgen de vlieger op dus! Ik ga gewoon doen alsof ik die k**-weerberichten van Menorca helemaal niet gezien heb (ik zeg berichtén - meervoud - omdat ik vurig hoopte dat de 10de site misschien iets anders zou gaan voorspellen dan de 9 vorige, waardoor ik dan mijn volledig vertrouwen op die ene site zou kunnen storten). Ik ga heel bewust ook nog niet denken aan 't moeder-dochter-afscheidsmoment op Zaventem (dat ik by the way zelf geënsceneerd heb; 't kind had ook thuis al eens kunnen zwaaien naar moeder, maar ik verkoos steevast drama boven smooth afhandelen).
Ik weet dat - eens het afscheidshek voorbij - dat gewéldige gevoel dat alleen vakantie kan opwekken, me instant zal overvallen hoor. Alleen lijkt er daarvoor nog zóveel te moeten gebeuren, dat ik het me nu nog niet kan voorstellen...
Vanavond vieren Dennis en ik eerst ook nog onze 9de huwelijsverjaardag (die eigenlijk pas morgen is, ware het niet dat ik 18 mei nu net romantisch-gewijs de beste vertrekdatum vond voor een vriendinnentripje ;-)). We gaan heerlijk romantisch en lekker eten. Jammer dat er een huwelijksverjaardag aan te pas moet komen voor we weer eens iets onder ons tweetjes doen; goed anderzijds dat die speciale dagen er dan af en toe toch zijn of het kwam er wellicht überhaupt nooit van!
En dan is het morgen 18 mei. Dat betekent dat ik morgen exact één jaar geleden gekleurde bollen koos voor de achtergrond van mijn blog en er heel voorzichtig mijn eerste bericht op postte. Daar drink ik morgen toch minstens één Menorcaanse cocktail op ;-))
Liefs en tot volgende week maandag! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten