vrijdag 6 mei 2011

Doe mij maar een mix

Ik heb gekozen om vandaag een halve dag te komen werken zodat ik volgende week donderdag op mama-kuffel-namiddag op school kan. (Heeft de school trouwens heerlijk slim gekozen vind ik, die dag. Als er nu één dag is waarop zelfs luxepaarden die maar 3,5/5de werken ook eens op hun bureau zitten, is het toch wel donderdag. Soit.)
En het is hier stilletjes op bureau. Stilte is een luxe. Ze zorgt ervoor dat je eens goed kan doorwerken. 
En tegelijkertijd doet ze me ook met een warm hart terugdenken aan 't mooie 'Simple'-concert van Daan gisterenavond. Klik asjeblief even hier zodat ik je kan laten meegenieten.
De onvermijdelijke vraag die zich na 't concert opdrong was "Meer fan van de heavy Daan of verkocht voor de Simple-versie?". Er is geen waarheid vind ik. Ik hou ervan hoe hij me helemaal uit de bol kan laten gaan. Maar ik was ook wel echt helemaal mee in de warmte en intimiteit die gisteren van het podium afstraalde...
"Doe mij maar een gezonde mix!", was dus m'n antwoord. 't Beste van 2 werelden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten