donderdag 10 februari 2011

Zonnevooruitzicht

Ik ben iemand die te allen tijde iets nodig heeft om naar uit te kijken. Een 'projectje' zoals we dat onder vriendinnen ook wel eens noemen. 
Ik kan me helemaal smijten op m'n werk, zolang ik maar weet 'dán komt er een break aan'.  Ook al is die nog 3 jaar, 2 maanden en 4 dagen weg, of duurt die maar 3 dagen - ik moet steeds naar iets toe kunnen plannen.
Vooruitzichten helpen namelijk om stress te kunnen relativeren. Ze zorgen ervoor dat gedachten zoals 'en als ik nu eens gewoon NIET meer ga werken' bij gedachten blijven. En als je zon in 't vooruiticht hebt, vind je 't niet erg om er nog effe bleek bij te lopen. Kortom: hoogtijd om iets te boeken!
Marrakech in mei bijvoorbeeld? Klinkt mooi, toch?!
Google... we zijn vertrokken! ;-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten