maandag 21 februari 2011

Plan geboekt

Vorige week nog een wild plan, vandaag definitief geboekt: Nathalie en ik gaan van 18 tot 22 mei naar Marrakech! (Hierboven een fotootje van onze verblijfplaats om je even mee te doen genieten - tomtidom!!) Alleen de gedachte al doet me opfleuren... Straf toch hoe mensen altijd projectjes nodighebben om weer verder te kunnen he? (Or is that just my situation?) Soit, het gaat deugd doen, that's for sure!
In tussentijd is er thuis ook wat werk aan de winkel. Want in alle drukte wordt de basis maar al te vaak vergeten. Wil dan nog dat wij van 't soort zijn die niet standaard een solide basis hebben, maar enkel als er regelmatig bewust aan gesleuteld wordt. Hoe merk ik dat? Omdat we dan alletwee knorrig zijn en nog niet half zo lief voor mekaar als we zouden moeten zijn. Na een paar drukke weekends vol tennis en shortski en ander van dat slag, is het overduidelijk: we're in need of some serious teambuilding!!
To do's: Mezelf mentaal en fysiek een symbolische schup onder de reet geven (kan nu met concreet trip-plan, gecombineerd met volhouden van goeie initiatief om wat meer te sporten), dochter in haar goeie vibe houden (ze is al 3 dagen met lachende gezichtjes op papier thuisgekomen wat synoniem staat voor 'geen mot gegeven', dus ik hoop dat we op de goeie weg zijn!) en last but not least: huwelijksfundamenten stabiliseren. Raktsjak! 
Zei ik al eens eerder dat ik het best wel heavy vind, al die bordjes tegelijk in de lucht houden?!? ;-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten