vrijdag 4 februari 2011

Vieux rose

Ik ben in een romantische bui. 'k Voel me vieux rose en cent pourcent femme. En in die roze waas ben ik boenk een kinderboek, een roman én een gedichtenbundel van Bart Moeyaert gaan kopen, nog een roman 'One Day' van David Nicholls, de nieuwe CD van Hannelore Bedert én een bloemenblouse.
Daarnaast voelde ik me vandaag voor 't eerst in 5 dagen weer wat beter ook.
Nika is ook in hare gezellige, dat voel ik. Ze is de hele dag voor piraat gaan spelen, wat haar hartje een beetje moe heeft gemaakt. Heerlijk resultaat geeft dat: zo flodder als kweetniwat.
Nu ik me dus terug een beetje mens voel, ga ik 't er vanavond zelfs op wagen om een cocktail met Charlotte te gaan drinken. Anderhalf jaar geleden deed ik  haar een cocktail-Bongo-bon cadeau. En zoals dat altijd gaat met Bongo's, gaan we die nu vlak voor de vervaldatum op een drafje nog consumeren ;-) Daarvoor eerst de magen vullen bij Mill's Place: zoals die gast aubergine met tomaat en geitenkaas klaarmaakt, daar word ik nu eens echt vrolijk van!
Allez hop, laat het weekend dus maar overal beginnen. Er is deze week hard genoeg gewerkt geweest...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten