dinsdag 1 februari 2011

Rooi Hitler-sneus

Dakketwisté! De signalen van gisteren waren dus duidelijk een teken aan de wand en geen slechtwerkende chauffage. Ik heb namelijk mijn zoveelste valling in 't rijtje opgeschaard.
Had ik al eens verteld dat ik nog maar moet KIJKEN naar iemand met een valling en dat ik het al vlaggen heb? Wel Linda, in 't vervolg als je nog eens een valling voelt opkomen, wil je dan asjeblief de reflex hebben om instant van héél ver al te roepen dat ik in géén geval naar je mag kijken??
Hopeloos echt waar... De laatste snif-ellende zal nu toch al de volle 2 maand geleden gepasseerd zijn denk ik; dat is zo ook het gemiddelde interval geweest in 2010. "'t Is een valling De Weirt, geen be-valling!" I realize. Maar het vreet toch zoveel energie jom - zo een hele dag lopen te snuiten en 's nachts wakker liggen van de keelpijn... Om nog maar te zwijgen van de prachtige 'rooi Hitler-sneus' die er weer onvermijdelijk staat aan te komen. Grrr...
Ik probeer het gewoon allemaal te negeren. En als dat niet lukt toch op z'n minst te minimaliseren. En ik ga met een BERG energie trachten mijn droevige hartsvriendin op te beuren. On my way dahling!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten