donderdag 29 maart 2012

The future is bright!

Vandaag is mijn laatste dag bij The Foodmaker. Met nog 40 emails in mijn bak vanmorgen is het best nog effe 'duwen' geweest. Ik denk dat mijn entourage nog niet doorheeft dat het zometeen écht wel afgelopen is. En dat is misschien maar net goed. Want ik ben niet zo'n goeie afscheidsnemer, moet ik zeggen. Xavier Debaere zou me wellicht helemaal niks gevonden hebben ;-). Vanmiddag drinken we samen nog een glaasje bubbels met de collega's (daar ben ik dan weer wél zo goed in ;-). En dan.... ja dan komen er eigenlijk echt wel vet-goeie tijden aan... Ik pak namalijk deze namiddag mijn valiezen in en morgen voor 't krieken van de dag zijn we de grens al over, richting bergen!
En weet je wat pas écht goed nieuws is? Ik kan vertrekken met een gerust gemoed. Want op 16 april start ik op mijn nieuwe job! Ik word de nieuwe Key Account Mgr Boeken bij Studio 100. Binnenkort trek ik dus mijn trois-pièce aan (ls die ûberhaupt nog zouden bestaan, moet ik me wel eerst nog zo'n exemplaartje gaan aanschaffen ;-)) en ga ik de kinderboeken van Studio 100 en de kookboeken van Njam verkopen aan iedereen die ze wil, en misschien zelfs ook aan zij die ze eigenlijk niet willen ;-).

Ik kijk er enorm naar uit en ben vooral ook heel blij dat alles uiteindelijk - op relatief korte termijn - in zijn plooi is gevallen. Nu kan ik met een gerust gemoed en een hele brede smile op vakantie vertrekken. En God mag weten hoe hard ik daar aan toe ben!!

Bij deze wil ik alle lieve mensen die me gesteund hebben, tips hebben gegeven, succes-smsjes gestuurd hebben dat het geen naam had, uit de grond van mijn hart bedanken. Ik koester jullie alleen maar nóg harder dan voorheen...

The future is bright :-)
CU soon!
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten