dinsdag 15 november 2011

Nen dag gelijk een ander

Wanneer ik mijn dagelijkse vraag: "En wat heb je vandaag op school gedaan?" stel, krijg ik daar doorgaans ofwel "Niks" ofwel "Dat weet ik niet meer" als antwoord op.
Gisteren verliep ons dagelijks ritueeltje nét ietsje anders...

Ik opende de deur van de living en dit gesprek volgde:
"Mammie!!!!"
"Nika!!!"
"Hoe was het op school vandaag?"
"Mijn losse tand is eruit gevallen! Op 't school! Op de speelplaats!"
"Wauw wat word jij toch groot, engel..."
"Ja, en toen vroeg ik aan Ruben om hem effe vast te houden. Maar toen liet hij hem vallen. En toen konden we hem nergens meer terug vinden."
"Ai das minder..."

5 minuten later:
"Seg, wat heb je nu eigenlijk op school gedaan vandaag?"
"Ah, een huis gekleurd én mijn tand gezocht natuurlijk!"
"Een hele dag?"
"Een hele dag mama..."

Benieuwd naar wat Ruben's antwoord gisteren was toen zijn mama vroeg wat hij die dag op school had gedaan... ;-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten