maandag 14 november 2011

Een ouwe rakker

Vandaag vieren we feest, want mijn stoere vent is jarig!
38 streepjes achter zijn naam.
- Maal 1000 is dat het aantal haren dat hij verloren is sinds we samen zijn.
- Maal 0,5 is het aantal kilo's dat er bij is sinds we samen zijn.
- Maal 0,75 is het gemiddelend aantal uren dat hij tegenwoordig nodigheeft om van zijn verjaardagsfeest-kater af te geraken.
"Een ouwe rakker", volgens ons Nika.
Ik zeg hem gewoon dat hij zichzelf byzonder gelukkig mag prijzen met zo'n jonge bloem als ik. Die hem bovendien ook nog eens graag ziet. Hoeveel chance kan een mens hebben ;-)
Vanavond vieren we op een hele originele manier: HIJ kookt voor MIJ. Dit fenomeen is ondertussen aan zijn tweede editie toe en ik moet zeggen: het lanceringsjaar was STRAF! Zo straf dat overtreffen al na één editie heel erg moeilijk zal worden. Dus ik ben benieuwd. En ik kijk er heel erg naar uit. Nika weet al wat het wordt voor haar; ze mocht zelf kiezen en dan is er maar één optie mogelijk: "wortelpuree met worst!"
Ik wacht nieuwsgierig af wat mijn potje zal schaffen en hoop stilletjes dat "zotheid komt met de jaren" niet geldt op culinair vlak...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten