dinsdag 26 juli 2011

Excuse-me-je, quoi

M'n kop zit vol en m'n lijf is leeg. Resultaat van een serie byzonder ongezellige dagen.
Alles kan zo simpel zijn en geluk is eigenlijk echt niet zo ver te zoeken. Maar MAN wat kunnen dingen ook zo ongelooflijk onnodig gecompliceerd zijn...
Overal goed willen doen en de volle wind vanvoor krijgen. Proberen discussies te vermijden en er toch een volle lading van in je bak krijgen. Zo unfair vind ik dat...
Ik besef dat ik niemand vrolijk maak door hier een hele post bij mekaar te zagen, maar het is uiteindelijk toch 'mijn hoekje' he; 'mijn plekje waar ik af en toe eens helemaal mezelf kan zijn'. Well, this is me at this very moment. Excuse-me-je, quoi.
Dus wie in deze druilerige tijden op zoek is naar een streepje zon, surft vandaag wellicht beter naar de last minute pagina van jetair.be ipv naar voornika.blogspot.com ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten