vrijdag 15 juni 2012

I'm like soooooo ready!!!

En of ik er klaar voor ben...
Het het heeft hier vandaag niet gewoon oude wijven, maar heelder bejaardentehuizen geregend!!
Laat het maar zijn, denk ik voor één keer geheel egoïstisch. Gooi er nog maar een tros pinguïns bovenop wat mij betreft. Want hoe viezer het vandaag hier doet, hoe groter het wauw-effect morgen zal zijn!
Kans dat ik na 2 uur in een temperatuurverschil van 20 graden van kop tot teen vol zonne-allergie sta, maar hey, ik neem het erbij! Anderzijds, het moet gemeld dat ik wel heel erg 'voorzorgend' ben geweest deze keer. Ik heb voor de verandering gisteren eens 2 milligram cortisonen ipv één in mijn gat laten spuiten, ik heb twéé tubes factor 50 bij de apotheek gekocht, en als het dan toch nog zou mislopen, heb ik zowel pillen als een mousse om de jeuk-fuckers mee te bestrijden.
Bref: Egyptische 40-graden-zon: I'm like soooo ready for you!!

Maar eerst vanavond nog een cocktail of 10 in mijn jup gieten op het personeelsfeest en voor de zekerheid vannacht toch maar een strookje Dafalgan én Motilium naast het strookje Touristil steken. Met wat chance geef ik deze vakantie zelfs licht ;-))
See ya dahlings - back in a week!
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten