maandag 4 juni 2012

Hoe zwart plots lichtgrijs kan worden...

Zoals jullie weten was vorige week woensdag een droevige dag.
Maar wat begon met groot verdriet, kreeg in de namiddag plots een zeer onverwachtse wending:
Een aantal weken geleden had ik me kandidaat gesteld via The Insiders (een mond-tot-mond reclame netwerk waarbij je gratis nieuwe producten kan testen en deze dan kan helpen bekend te maken door er zoveel mogelijk over te vertellen aan je entourage). Deze keer was de klant niet Biotherm om een nieuwe dagcrème te testen, of Bonux voor een nieuw wasproduct, maar wel...Club Med (astemublift!!) die duo's zochten om hun nieuwe club in Egypte te testen. Ok dacht ik, dit is te graaf om niet te proberen. Hele resem vragen moeten invullen, reisverslag van mijn favoriete vakantie van de laatste jaren verteld en hup - met de duimen omhoog - verzenden. Open ik woensdagmiddag half suf mijn Telenet mail en wat zie ik daar blinken?? "Proficiat, u bent erbij!!!!"
Man man man, onbeschrijflijk wat er dan door je heen gaat... Ik heb Dennis in tranen gebeld om het goeie nieuws te melden en die was ook helemaal overdonderd... Heel vreemd en heel dubbel. Misschien vond het lot dat wij dit op dit moment eigenlijk wel
kei-hard verdiend hadden!
Dus lieve mensen, laat me jullie alvast even helemaal jaloers maken met een kleine selectie sfeerbeelden van het paradijs waar wij binnen 1,5 week een hele week lang mogen gaan vertoeven ;-))



Of hoe een zwarte dag plots een lichtgrijze kan worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten