donderdag 15 september 2011

Laatste werkdag

Vandaag is mijn laatste werkdag; vanaf morgen ben ik 2,5 weken in vakantie!
En die laatste werkdag is altijd een beetje een speciale werkdag. Onder invloed van een gezonde dosis stress duw ik de laatste openstaande dingen erdoor en rond ik af wat ik afronden kan, zodat de berg die achterblijft voor de collega's tot een mini-hoopje gereduceerd wordt. Ik ruim mijn bureau op, kuis mijn mailbox uit en rond gestaéndardiseerd elk mailtje af met de zin "Vanaf morgen ben ik met vakantie tot 4 oktober." Tenslotte nog de out of office instellen en B.A.T.S. - afsluiten!
Het gevoel dat me dan overvalt als ik in de auto stap, is bijna niet te omschrijven. Ramen open, radio op 10, Dennis bellen en heel hard door de telefoon roepen "'t Is vakantie!!!!!!!!!!!"
Zalig...
Dus als je 't goed vindt, doe ik nu nog effe door, zodat ik op mijn laatste dag geen overuren moet draaien ;-)
Ik beloof plechtig dat ik blog-gewijs nog afscheid van jullie neem voor ik vertrek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten