donderdag 8 september 2011

Wacht maar, ik kleur je PAARS!

We hebben er lang op moeten wachten. De ene na de andere valies werd gepakt. Heel Facebook vol stralende vakantiefoto's. Bruine snoeten. Uitgeruste gelaten. Berichten over tropische temperaturen, terwijl ik van achter mijn computer op 't werk mijn auto op de parking voorbij zag drijven. Ik heb jaloezie-gewijs zowaar alle kleuren van de regenboog gehad. Van aftellen was helemaal geen sprake; daarvoor was 20 september nog veel te ver weg.
Maar nu is 't ermee gedaan: MIJN toer om mijn entourage paars te kleuren! En hoe mottiger het weer hier wordt, hoe groter mijn hartsprongen worden bij de gedachte aan wat ons allemaal te wachten staat: Ik denk zwembad-met-goed-boek. Ik denk kamer-met-zeezicht. Ik denk feta-en-Uzo. Ik denk stralende-dochter-met-bruine-rug-en-witte-poep. Ik denk qualitytime-met-man. Ik denk niks-moet-alles-mag. Ik denk en ik droom weg...

We zijn slechts 12 dagen verwijderd van het heerlijkste gevoel van 't jaar: vakantiegevoel!
Ik denk dat ik deze keer eens een knipkalender voor mezelf maak. Een kleintje dus, met 12 strookjes. En helemaal boven schrijf ik in 't groot: "Kos, the Fordels are coming!!!"
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten