donderdag 4 augustus 2011

Net zoals een bruistablet...

Ongelooflijk hoe zon een dag effectief kan 'opwarmen'.
Ik ben goedgezind en vol goesting op gestaan en dat gevoel is sindsdien niet meer weggeëbt.
Daarnaast zijn op kantoor de vakanties ook effe achter de rug én zijn er 2 nieuwe collega's gestart, wat maakt dat alles daar nu ook een verse boost heeft genomen.
En die 'drive' had ik nu echt broodnodig. De spreekwoordelijke "schup onder mijn...". Ik ben iemand die ongelooflijk veel energie en vrolijkheid kan uitstralen, maar ik moet wel af en toe gevoed worden, wil het chemische proces zich in gang zetten. Net zoals een bruistablet ook maar begint te borrelen als je er water overheen giet.
Dus of het nu de zon of de fijne werksfeer is die mijn gemoedstoestand zo positief bevorderen, dat maakt eigenlijk niet zoveel uit. Ik ben goedgeluimd vandaag! Ik kijk uit naar een heerlijke avond terrassen en tapa's eten met een lieve vriendin in Leuven, morgen moet de dochter van 's morgens tot 's avonds aan een lading knuffels geloven én zaterdag zie ik Daan - alweer! Wat kan een mens nu nog meer wensen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten