vrijdag 19 augustus 2011

Berichtje aan mijn lieve lezers

Dag lieve lezers,
Ik krijg regelmatig fijne reacties op mijn blogje. Vaak ook van mensen waarvan ik helemaal niet wist dat ze me volgden! Heel leuk is dat, echt waar. Bij deze wil ik jullie dan ook eens graag recht uit m'n hart bedanken voor alle lieve, grappige, complimenteuze woorden. Ze geven me als het ware schrijfvleugels ;-)
En weet je waar jullie me nu eens ongelooflijk veel plezier mee zouden doen? Laten zien dat je me volgt. Hoe doe je dat? Door links bovenaan op mijn blog te klikken op 'Neem deel aan deze site'. Dan 'openbaar volgen' aanduiden, en dan hoop ik dat de rest zichzelf uitwijst. Ben namelijk niet bepaald technisch aangelegd, I'm afraid. (Dennis vertelt me hier net nog dat als je een Facebook-account hebt, je gewoon die login en paswoord moet gebruiken en dan is het heel makkelijk).

Rest me alleen nog jullie allemaal een fijn weekend te wensen.
Ik hoop dat het rustig en zonnig wordt. Zodat iedereen die van dichtbij of ver betrokken is geweest bij het Pukkelpop-trauma een klein beetje terug in zijn plooi kan vallen.

Liefs,
Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten