donderdag 7 april 2011

Zalige dag...

'Lucky basterd me' had het gewéldige privilege om gisterenmiddag op de mooiste dag van de week heerlijk vrijaf te zijn. We zijn eerst met de familie gaan lunchen op een zalig Lints terrasje waar we ons boenk aan de Côte d'Azur waanden. Mijn eerste pastis van 't jaar smaakte heerlijk met de zon op mijn snoet.
Dan afgezakt naar 't park voor de Buitenspeeldag. De kinderen hebben genoten, maar de ouders hadden het ook heerlijk naar hun zin: pintje uit de fles aan 1 euro, klapstoeltje openslaan, schraag-tafel opzetten, broek oprollen en... genieten maar!
Als er ooit al een plan was om op zo'n heerlijke dag nog te koken, was dat tegen 5 uur en na 5 pintjes wel helemaal verdwenen. Frietjes van 't frituur in de tuin van Charlotte was de oplossing voor wat nauwelijks een dilemma te noemen was.
's Avonds Nika te slapen gelegd op de zetel (wij hebben altijd de grote luxe gehad om ons kind overal te slapen te kunnen leggen), zodat Charlotte en ik nog even kinderloos konden nagenieten van de prachtige avond, met een Mojito erbij (oh jee, ik heb precies wel wat geconsumeerd gisteren he?!?).
Ik heb denkelijk nog meer genoten dan mijn dochter. Volgend jaar ga ik beslist weer mee 'buiten spelen'! ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten