donderdag 21 april 2011

Onder nul

De werkgoesting is vandaag ONDER NUL.
Boosdoeners:
- ontbreken van een dochterkus voor 't vertrek vanmorgen
- die zon die maar niet wil stoppen met schijnen
- uitloop van een gewéldige namiddag van genieten gisteren

Eigenlijk is de hele week al een ontwenningsweek. Ik zeg altijd: "Nooit zoveel nood aan vakantie als wanneer je net terug bent uit vakantie". En eigenlijk is dat zo zot onlogisch nog niet hoor. Je doet 9 dagen lang alles samen en elk uur is quality time; niet onderbroken door een sessie gras afrijden, een avond stappen of een bezoek aan 't containerpark. De anti-climax die daar doorgaans op volgt is HUUUUUGE...
Dus ik schaar bij deze alle kruimels productiviteit bij mekaar en maak ervan wat ik kan.
Vanavond ga ik voor het eerst in 3 maanden proberen of die fucking tennisellenboog me eindelijk terug de permissie wil geven om een deftige bal te kloppen. Volgende week start het nieuwe interclubseizoen en nu ik 'kappie' van de ploeg ben, zou ik er ook graag 'actief' deel van uitmaken. Passief toekijken vanaf de zijlijn is nooit echt my cup of tea geweest.
En gaan!! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten