dinsdag 26 april 2011

Lang leve de lange weekends!

Man man man was me dat GENIETEN!!!!!
Ik glow nog helemaal na...
Nu ik er zo op terugkijk, op dat lange weekend, lijkt het eigenlijk of ik niet anders heb gedaan dan gegeten en gedronken ;-) Maar wat heb ik ervan genoten!!
Familie-BBQ bij ons, verjaardagsfeest bij Bo, K3show met de dochter (ok - 't feit dat het daar zo'n strakke 57 graden moet zijn geweest in de Elisabethzaal, dat popcorn blijkbaar 6 euro moet kosten om er nog iets aan over te houden en dat mie-openbaar-vervoer er uiteraard niet bij had stilgestaan dat treinen op zondag maar om 't uur willen rijden, waren de mindere facetten van dit stuk van de dag, maar soit - let's forget and continue...), paas-etentje onder de terras-parasol in Boom en opnieuw een BBQ - deze keer met Stefan en Kim - als afsluiter.
Dat de weerslag groot zou zijn, was voorspelbaar. Dat hij zo groot zou zijn, was ronduit confronterend.

Nika leek met superglue aan haar matras te zijn gelijmd en ik heb diep, héél diep moeten graven om dat beetje goesting bij mezelf boven te halen en te gebruiken om haar met een kattenwas en een gevulde maag stipt om 8.40u aan school af te zetten.
Ik ga nu toch focussen. Want het moet. Wat je laat liggen, gaat na een tijd stinken. En als er één ding is dat je niet wil bij deze tropische temperaturen, is het dat wel...

Tot slot wil ik nog even een warme knuffel naar mijn liefste pepe sturen. Zijn mama'tje is zaterdag gestorven. Ze heeft er gelukkig zelf niet teveel van geweten, maar dat neemt uiteraard het verdriet om het verlies niet weg. Lieve pepe, ons hart en onze gedachten zijn bij jou... Loveyalots xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten