woensdag 15 december 2010

Volgepramd

Ik heb de vieze gewoonte om mijn dagen altijd volledig vol te prammen. Dan sla ik mijn agenda open, kijk ik waar ik nog een gat heb en bel vervolgens iemand op die ik al een tijdje gemist heb en hop - gat opgevuld!
Vies it is, omdat ik zo niet meer toekom aan datgene waar ik zo naar uitkeek bij de start van mijn maand thuis: schrijven, lezen, filmpje kijken, genieten...
I know, een cliché zo hoog als de Twin Towers vlak voor ze tegen de kust gingen: thuis zijn en geen tijd hebben. Ik klink wel als een gepensioneerde! Maar niks is minder waar. Dus: ik doe wat ik ook doe als ik 't gevoel heb dat Dennis en ik mekaar weer veel te weinig hebben gezien: ik PLAN quality time in. Op dinsdag na doe ik volgende week niets dan gezellig thuis zijn en genieten (en af en toe, tussen 2 genietsessies door toch ook nog even iets van m'n lijstje afwerken zodat ik daar dan weer geen frustraties aan overhoud ;-)).
Ik heb zelfs geen tijd gehad om de Nika-talk aan te vullen en had alles - tot nu - in m'n hoofd geschreven - ge moet ni vragen... Dus bij deze: the blogger in me is B.A.C.K.! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten