dinsdag 28 december 2010

Beetje uitbollen

Wauw wat heb ik genoten...
De voorspelde gezelligheid en overdaad was niks gelogen. En nu geniet ik na, samen met man en dochter.
Nika's grootste genot ontstaat telkens ik negatief antwoord op de vraag of het school is en vervolgens positief op de vraag of ze dan eerst in haar pyjama naar beneden mag. De gelukzaligheid die dan van haar snoet afstraalt, is onbeschrijfbaar. En ze heeft gelijk hoor, want wat is er eigenlijk heerlijker dan dat niks-moet-gevoel? Geen hap en snauw. Geen boterhammen die door de strot worden geramd. Alles op 't gemakje. Zaaalig...
Ik typ deze mail dus ook - as we speak - in mijn nieuwe pyjama, met een lekker tasje koffie uit onze nieuwe koffiezet. Ik blader eens door het Aldi-reclamebladje, bekijk
all-inclusive resorts in de nieuwe Sunjets-brochure en ben blij dat niks moet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten