vrijdag 24 december 2010

't Is zover!

Ik pak de laatste pakjes in, geef nog effe onvoorziene centen uit voor een cadeau dat ik niet laten kon, kijk naar buiten en mijn meest gelukzalige lach komt boven. Want... het is zover: straks is het kerstavond!!
Vanavond vieren we bij m'n schoonouders, waar de boom traditiegetrouw te klein is om alle cadeaus te behuizen en de buiken te klein om al het lekkers in te ontvangen. Morgen vieren we bij mijn ouders waar de zetel traditiegetrouw te klein is om het fenomeen eraf-vallende-cadeaus te voorkomen en waar mijn gestel naar alcohol-normen te klein is waardoor ik om 12u al een beetje troebel kijk.
Vandaag juich ik en overmorgen denk ik "waar zijn die 2 dagen naartoe??" Dus ik doe net zoals ik deed op de dag van mijn trouw: ik wentel me in de gezelligheid en probeer elke minuut 2 keer te laten passeren, waardoor alles ogenschijnlijk dubbel zo lang duurt...
Merry Christmas lieverds! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten