dinsdag 29 mei 2012

VoorSam

Lieve Sam,
Wat gaat de tijd toch snel... Gisteren nog was je Nika net een weekje sneller af. Mocht ik eerst jou komen bewonderen en kwam jij mijn prinses op jouw beurt bezoeken.
Soms vraag ik me af hoe je er nu zou uitzien. Maar eigenlijk weet ik het wel: Je haren misschien een tintje minder wit, maar nog steeds met zekerheid lichtblond. Je lach misschien iets gereserveerder, maar nog steeds breed en oprecht. Jij met je grote broer, op een zonnige dag als vandaag, luidkeels 'lang zal ze leven' zingen, samen in de zandbak. Net als vroeger....

Toen al was je de exacte weerspiegeling van al het goeie van je mama en je papa: de goedheid zelve, die eeuwige vrolijkheid, een wolk van een meid.
Ja lieve Sam, de tijd gaat snel voorbij... Maar de stempel die jij, lieve kleien prinses, gedrukt hebt in je jonge prille jaren... die vervaagt nooit.

Happy birthay love. Always in our minds. Forever in our hearts... xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten