dinsdag 29 mei 2012

Carpe diem!

3 weken tussen mijn laatste bericht en vandaag - niet goed, en met persoonlijk excuses voor Ellen A ;-). Ik vind in de drukte tegenwoordig nog zelden een schrijf-gaatje...
Maar mensen kinderen wat een verschil qua content tov 3 weken geleden. Zo'n graad of 20 schat ik! Want ineens is ze daar dan toch, Madame Eté...
Natuurlijk heb ik genoten, wat had je gedacht?! Ik heb aan 't weekend gerokken tot er geen rek meer op zat. Om half 1 vannacht heb ik mijn laatste slokje rode wijn gedronken en met een brede lach op het gezicht afscheid genomen van een zalig weekend.
En nu probeer nog even héél hard niet te denken aan de dip die er zit aan te komen. Zowel op weer-vlak als op persoonlijk vlak. Ik wil nog geen afscehid nemen van 't zonnetje, en ik denk vandaag ook nog heel even niet aan 't nakende afscheid van mijn bommatje. Ik wil die zalige warmte nog even blijven voelen. Het zomerse geluk nog heel even door mijn aderen voelen stromen. En als ik straks op m'n Vespa naar huis sjees, ga ik me door slechts één gedachte laten vergezellen: CARPE DIEM!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten