donderdag 10 mei 2012

't Is wel geweest

Wat is dat nu eigenlijk met dat weer? Zoals je je na een hele week valling afvraagt waar dat snot nog vandaan blijft komen, of na een hele dag janken verschiet dat je nog steeds tranen overhebt, vind ik het echt onwaarschijnlijk dat de hemel gewoon water naar beneden blijft gooien...
De enige die er goed mee is, is onze gazon. Het gras is sinds kort NIET meer groener aan de overkant ;-)
Nee maar echt, hier word je nu toch helemaal debiel van he? Ik had vanmorgen de vapeurs van een 50-jarige in de volle overgang; 'k heb zelfs m'n koorts gemeten. Maar toen ik dan om 8u op m'n dashboard zag dat het al 18 graden was, terwijl het er -18 leken, besefte ik natuurlijk dat die thermometer niet nodig was geweest.
Ik ben mijn botten beu. Ik kan mijn winterjas niet meer zien. Ik ga gillen als ik nog één keer nylonkousen moet aantrekken. En mijn huidskleur is nét nog niet 'transparant' te noemen.
't Is wel geweest. Ik heb nood aan vitamine D. En aan goedgezinde mensen rondom mij.
Dus laat het vandaag nog één keer helemaal zot toen, maar dan echt ook LOS erover. En laat het dan asjeblief voor de komende 90 dagen - op zijn minst - gezellig worden. Thankjoewel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten