woensdag 19 januari 2011

Wat ik nog effe wilde zeggen...

Aan ons mams: Ik vind het lief dat je bezorgd over me bent. En ik ben heel erg blij dat ik een mams heb waar ik m'n bezorgdheden aan kwijt kan - wat zou ik zonder... Maar deze keer hoef je je echt geen zorgen te maken: elke start is vermoeiend, maar een vermoeide kop betekent daarom geen ongelukkig hart ;-)
Aan Frea: Was me dat een gezellige avond!! Ik heb van elke minuut genoten en eis dat we dit voortaan vaker gaan doen. Er is geen ontkomen aan ;-)
Aan Tom: Er gaat geen uur voorbij dat ik niet aan jullie denk. Hang in there maatje...
Aan Charlotte: You did it lieverd! Ze gaan niet weten wat hen overkomt in dat atoombombeveiligingsbedrijf van jou ;-)
Aan Bien: Je was een fantástische invaller zondag. Je was niet alleen straf op 't plein. Ook aan de toog heb je je als een gewéldige invaller gedragen ;-)
Aan Nathalie: Ik ga je succes-bloemetjes voor m'n eerste werkdag vandaag toch echt moeten wegzwieren. Eigenlijk was dat vorige week al aan de orde, maar ik kon het toen nog niet over m'n hart krijgen ;-)
Aan Kimmie: Hoe mooi ik Jinte's jeansbroekje ook vind, Nika verdraagt niks strak rond haar goedgevulde billetjes. Ik hou het bij één poging en ga deze keer geen broekenstrijd aan. Ik ga ze je dus vriendelijk terugbezorgen, wel proper-gewassen uiteraard ;-)
Aan Nika: Je maakt mami dolgelukkig lieverd. Je knuffels geven me vleugels. Ik ben heel erg blij dat je nog net klein genoeg bent om m'n leugentje 'dat je per knuffel die je geeft een dag langer leeft' nog aan je verkocht te krijgen ;-)
Aan Dennis: Ik zie je graag. Alleen zeg ik het wellicht weer wat weinig de laatste tijd. En het steken op een kop die tijdelijk wat te vol zit, is een zwak excuus, I know. Maar 'k meen het wel. En 'k zal het voortaan ook weer wat vaker zeggen ;-)
En tot slot aan iedereen die meeleest: Je kan eigenlijk niet vaak genoeg zeggen wat er op je hart ligt... x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten